středa 15. července 2020

Voskovka nekvete

Bohužel dnes už se jako pokojová rostlina téměř nevidí. Odeslat od Bara v Sob 30. Zdedila jsem celkem starou voskovku ve spatnem stavu. Voskovka - Fórum - Living.


Její listy jsou sytě zelené, lesklé, dužnaté a mohou být nepravidelně světle skvrnité. Hoya bella má menší . Příliš mnoho nebo naopak málo vody může způsobit, že rostlina nekvete. Dostala jsem ji od majitelky, že nesnese vůni jejích květů.


Mně voněla, obdivovala jsem ty dokonalé kvítky. Tučnolistá voskovka (hoay carnosa) má dlouhé výhony, které se musí upevňovat k opoře. Mám voskovku již asi let. Každý rok má až květů.


Kdysi jsem se tady ptala proč mě nekvete voskovka a dneska jsem po několika letech objevila plno malých poupátek. Z pravidla druhým rokem po přesazení nekvete. Průvan: V době květu jsou rostliny citlivé na průvan - mohou opadat poupata. Proč voskovka nekvete.


Tento test slouží na procvičení důležitých postav z Malostranských povídek. Moja starká poznala jej tajomstvo, voskovka jej kvitla nonstop - na obdiv celej ulice:. Příčinou opadávání listů je přelití, u květů je to příliš tmavé stanoviště. House Plants, Gardening.


Jak vypadá a kdy kvete voskovka ? Nejčastěji jsou u nás pěstovány dva druhy voskovky, a to voskovka bella a voskovka. Dobrý den,mám voskovku let,je krásná,zelená,ale nekvete. Dobře vegetuje i někde v předsíni při umělém osvětlení, avšak nekvete. Můj názor je, že voskovka musí být hodně u světla jinak nekvete.


Nejjlépe těsně u okna. Jinak jsem někde načetla, že existují samčí a samičí . Taky mi už roky nekvete , včera jsem nastudovala péči, přihnojila a. Domácí Rostliny, Chytré Nápady. Trucos, Plantas De Casa, Consejos.


Proc lopatkovec nekvete Lopatkovec vetsinou nekvete , pokud ma nevhodne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky