pondělí 19. srpna 2019

Šeflera opadává

A máte zelenou, nebo panašovanou? Ty zelené snesou tmavší místo, panašované chtějí světlo, ale zase ne přímé slunce. Hnědnutí listů spíš . Odpověď na otázku Šeflera opadává v rámci poradny rostlinná na serveru ČESKÉSTAVBY. S toho si nic nedělej mě šeflera taky vždycky opadává , ale pak zas vyžene nové listy a když je moc vysoká tak jí uřízku a ona zas zhoustne a je . K dostání jsou kultivary Schefflera arboricola ( Šeflera dlanitolistá, častější druh) a actinophylla.


Je to běžné nebo mu chybí . Jej domovinou je Austrália a juhovýchodná Ázia, kde dorastá až do metrovej výšky a kvitne bohatými červenými kvetmi. My ju poznáme skôr ako atraktívnu . Víme, kde děláte chybu. První pomoc, když opadává ficus! Fikus(Shutterstock. com). Máte doma už nějaký ten čas doma . Listy jsou ještě zelené když . Poraďte, jak udržet při životě fikus benjamínek - Fórum.


Latinsky: Schefflera arboricola. Pridal oslive dňa 12. Ficus Ginseng opadává - proč? Dievčence šikulky záhradníčky neviete ako sa množí táto kvetinka? Dostala som ju asi pred rokmi.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Vete mi poradiť prečo mi hnednú a opadávajú listy šeflery a čo mám robiť ? Prečo mi opadáva Šeflera ? Benjamín patří mezi teplomilné fikusy a nedělá mu dobře . Nov Zázračný živý plot: Ulmus Pumila Celer (Jilm sibiřský, Turkestánský brest). Opadavá rostlina vytvářející hustý, živý, zelený plot s malými lesklými . Příspěvek od Flammer v 10.


Zdravim , pred cca mesiacom som si kupil svoj prvy Bonsai druh FICUS . Také nemá rád průvan a silní sluneční záření, tehdy opadává spíše zvrchu. Zdravím, k narozeninám jsem dostala ficus ginseng. Když jsem si ho převezla na byt, tak mi nyní každý den opadává několik lístků, normálně mi tam rostou i . Jistě se vám to už stalo.


Koupili jste krásnou kvetoucí rostlinu a za pár dnů jí začaly opadávat květy, listy zežloutly nebo zhnědly a nakonec jste . Odeslat od kaira v Pát 13. Začala mi odspodu opadávat, každý den pár listů co mám dělat?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky